Hej, jag vet att jag vart dålig...

Jag vet. Jag suger på att svara på era kommentarer och på att kommentera i era bloggar. Jag läser nästan allas bloggar, av de som ger mig en kommentar.
Och vissa fastnar jag för.

Jag borde kommentera era bloggar mera.

Förlåt.

Och jag är grymt tacksam för alla kommentarer jag får. Utan kommentarer skulle jag lägga ned mitt bloggande. Now a days skriver jag nästan uteslutande för att få kommentarer och höra era åsikter.

Så don't stop... Please?
Jag ska försöka hinna svara mer på era kommentarer.
Lovar.
Och kommentera i era bloggar.
Lovar.

Tack för uppmärksamheten, nu kan ni gå tillbaka till era vardagliga sysslor.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag är dålig på att kommentera i din blogg... men jag läser den dagligen... så du vet...

Ha det gott grabben...

Postat av: Snow

Nu var det meningen att jag skulle formulera något jättefint om kommentarer och bloggning men jag drabbades av formuleringssvårigheter. Så jag förstår att det är svårt att kommentera och svara på kommentarer och ändå blir man så sjukt glad när någon skriver och man får respons på det man skrivit! Ändå kan man inte alltid, eller orkar inte svara. Dubbelmoral på hög nivå?

2007-03-06 @ 19:28:42
URL: http://snow.blogg.se
Postat av: Eva/Snow

P.S Jag läser bloggen varje dag ändå (även på bladet) så sluta inte skriv för guds skull. D.S

2007-03-06 @ 19:30:14
URL: http://snow.blogg.se
Postat av: johanna

visst är en stor del av nöjet med att blogga att få kommentarer, håller helt med där! kanske även är därför man kommenterar i andras bloggar? för att locka fler läsare till sin egen blogg så att man själv ska få fler kommentarer? eller så gör man det för att man har något oerhört intelligent att tillföra till inlägget eller för att visa vart man själv står om det är nån som startat en diskussion.. det här lär ändå höra till första kategorin eftersom det är första klassens dravel och totalt of the subject.. ha de!

2007-03-09 @ 16:02:37
URL: http://ergosum.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback