Jag rodnar som en skolpojke...

När jag läser bloggar brukar jag alltid titta i deras länklistor... och så fort det står Fredriks Blogg eller liknande så kollar jag alltid om det är min . Oftast inte. Men ibland är det ju fkatiskt min. Då rodnar jag. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Varför länkade han/hon till mig?
Vad gör min blogg så värdig?
Varför länkar inte jag till den här bloggen?

Jag skämms nästan för att jag hittar min egen blogg i en annans länklista. Jag vet att jag det verkar wierd, men så är det. Jag kan verkligen inte ens fatta att jag har så pass många läsare som jag har (några hundra... ca...). Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen då jag hittar min blogg hos er, ni som betyder något, ni andra bloggare (även ni läsare som inte bloggar betyder ju givetvis precis lika mycket).

Men ni ska veta hur mycket jag uppskattar det! Verkligen!

Tack snälla alla ni som länkar till min blogg. Jag älskar er. På riktigt.

Även om ni får mig att rodna som en liten skolpojk som nyss fått en puss av en söt flicka.

Tack. Igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa (har just upptäckt hur skön Zack Braff är)

Det finns en enkel anledning till varför man länkar till dig Fredrik, du skriver riktigt bra!

Postat av: vandaaaaos

Fasen vad "puss:ig" du blivt fredrik ;p
är det våår feelings ?

2007-03-16 @ 23:44:46
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback