Mina tanker under kvällens Mello...

Här är mina tankar. precis som förra gången från kvällens Mello. Men nu skriver jag in dem direkt och publicerar i det här inlägget. Coolt va?

---

Krister Björkman är en kossa. Eller ne. Förlåt. Men en kalv i alla fall. 

Luuk lyckas igen? Kul inledning. Snyggt klädd. Carinas val?

Elin Lanto. Min syster heter Elin. Ingen koppling i övrigt. Elin har bula på huvudet, i form av hår. Hårspray! Sort? Övrig fundering: hur går tjejer i höga klackar? Fotont? Fotvård är poppis. Koppling? Gillar inte låten. 

Jessica Andersson. Glittrig! Känns stabilt. Räcker det? Hoppas det. Låten handlar indirekt om sex. Som ca: 80% av världens alla låtar? 

Jessica vidare. Enkelt. Bra gjort av henne. Hon kan nog falla mot Jimmy Jansson? Som jag tror går vidare i nästa heat? 

Tomas Gson är läskig!!

Jimmy är heltänd! Han ser fan inte ut som 15. Mer 14. Amanda hette en tjej jag en gång gillade. Kul va? Anarkist A på Amanda-texten. Spännande. Nu knappar fjortonåringarna som galningar på nallarna. Jimmy till semi. Lätt. 

 Haha. Luuk är så jävla rooolig! I wish I was a punkrocker with flowers in my hair?


Sannas låt är ju inte bra? Lika krystad som Jimmy Janssons unge. Tonsäker my ass.

Stackars Jimmy. Sanna borde åkt istället. Nu gråter Jimmy, ropar på mamma? Oförtjänad vinst av Sanna.

Åh, Unos röst är som silke för fan! Fan att han inte kör Bono-style igen, egentligen. Den var snygg. Snygga kläder också. Va fan, hela Uno är snygg. Irma not so much. Förlåt. Fan vad de lyckas i den här låten.

Snoja står mest och skakar på huvdet. Men fan vilken röst. Gillar den. Snyggt ljusspel! Dock lite tråkig låt faktiskt. Får se hur det går.

Nu unnar jag mig en cider... Så ni vet.

Haha salamimackor!! Åh, ibland så är det nästan så man önskar man var Carina Berg...

Hoppas på Uno och Irma faktiskt, mest för att. Men Sonja tar nog detta. Faktiskt.

Tråkval att Sonja gick vidare, men ack så värd det. Uno är fortfarande kung. Då han gjorde Vågorna så låste han den titeln.

Åh Uggla mot Nanne. Kvällens hetaste fight! Uggla MÅSTE vinna.

Ingela "Pling" forsman är i sig värd kvällens största applåd. Vilket geni. Egentligen.

Nanne ser ju för fan psyksjuk ut! Riktigt läskigt... Varför håller hon på i en ställning? Jobbig låt, Ingela till trots. Partisk mot Uggla? Pyttsan.

Luuk visar bilder på Pops. Det coolaste medianamnet. Lätt. André Pops. Kan du popa mig lite popcorn, till en pop-låt, André Pops... Ja ett p.. hihi.

Åh, Uggla leker! Han ser så lättsam ut. Så relaxed. Han har kul, det ser man. Så bra, så bra. Älskar denna låten. Verkligen. Jag är nog lite partisk. Men det låtsas vi inte om. Okej? Han SKA vidare!

Fan vad Nanne piper under massagen! Läskigt. Uggla är skön. Very cool. Vad kort Uggla är... Insåg jag nu.

Jaaaa! Uggla! Så jävla bra!!!

Nu sjunger Jessica igen. Jag tar mig tid då att gå på toa..

Jessica psikar Sanna! Lätt. Sannas låt har bara en bra reff. Allt annat suger. Som Monica Lewinsky då hon var intern hos Bill...

Sonjas låt är ju så jäkla tråkig. Men väldigt fin, så klart. Men jag hoppas verkligen på Uggla. Som ni nog redan listat ut. Hoppas på Uggla. Vet inte vad jag tror. Hetsäter Pringles (som bara är skit! Det är ju inte ens äkta potatis...).

Inslaget om Bingo Royal bara förstärker mitt hat mot det programmet.

Hihi. Uggla artikulerar och förstärker po-LACK....

Bra finalfält ju. Kom jag fram till nu när vi fick se alla finallåtarna. Häftigt. Inte alls så uselt som alla "kritiker" sa i början.

Grattis Sanna Nielsen! Vad fan ska man säga? Synd om Jessica. Eller ne.

Grattis Sonja Aldén! Grattis.

Jag ville helst sett Uggla vidare, tillsammans med Uggla. Men man kan inte alltid få vad man vill ha. Synd.

Nu ser vi fram emot nästa veckas final. Nu ska jag lyssna på mer Uggla.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Erkänn att det var rätt att Sonja gick vidare, det finns ju liksom ingen som helst logik i Uggla. Eller? Men inte direkt rätt att Sanna vann,hon strålar ju inte ens lika mycket som Forsmark gör avstängd.

Postat av: Christina W

Finns det någon klubb - "jag gillar inte Sanna"? Sannas låt var jättefin. En riktig schlager och hon har en av Sveriges tonsäkraste röster sa någon. Jag tror det stämmer. Himla duktig tjej....
(oupppsss nu stack jag väl fram hakan)

2007-03-04 @ 07:03:40
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: J.Le

Bingo Royal är hemskt. Men Luuk är verkligen rolig som få. Jag röstar på Måns i finalen iaf.

2007-03-05 @ 19:04:46
URL: http://mitthjartasmalmo.blogg.se
Postat av: Sandra

Fattar inte grejen med Sonjas låt. Visst, den är 'fin' men kommer ju aldrig kunna vinna! Hoppas jag...?

2007-03-05 @ 22:52:51
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback