Som en jävla spegel!

Silverfisken skriver så bra, så bra...

Jag ser mig själv i stora delar av hans texter.

"För någonstans har jag varit alla de där killarna.
Att spela rollen som populäraste killen i skolan kan bli tufft, men jag ger det gärna en chans. Jag läste ju trots allt dramaestetisk linje på gymnasiet. Så spela teater ska jag väl kunna göra. Om något. Mina vänner var de som fick alla tjejer, medan jag blev kompis med dem. Med er.
Men visst, om ni vill så kan jag väl leva mig in i rollen. Jag kommer ihåg hur jag tittade på er när ni tittade på dem när jag mest av allt ville att ni skulle titta på mig. Så det ska nog gå bra. Jag var kär i dig, trots att du berättade för mig att du undrade om jag kunde hjälpa dig att få min bästa vän. Inga problem, sa jag, eftersom det åtminstone betydde att jag fick prata med dig."

Kommentarer
Postat av: Helena

Nae vad sött!

Postat av: Jenny

Han är allt bra den där silverfisken!

2007-03-05 @ 12:51:47
URL: http://elsaa.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med om att det var fint skrivet:)

2007-03-05 @ 18:00:02
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback