Tjyvåka

Som ni kanske vet (?) så pendlar jag mellan Örebro och Hallsberg varje dag nu när jag praktiserar på Green Cargo i Hallsberg.

Då åker jag hem med Falun-tåget.

Jag brukar alltid lägga ifrån mig mina handskar på sätet bredvid. Detta gjorde jag även idag. När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade mina handskar med mig.

Utan vidare förklaring så förstår ni nog att de ligger kvar på sätet. Om inte en snäll tågmänniska tagit upp dem.

Eller om någon har snott dem. Hmm.

Jag får nog aldrig mer se de handskarna. Och jag som gillade dem!

Mina handskar, de tjyvåker till Falun. Med betoning på det okorrekta y:et, i tjyvåker..

Fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, stackare!

Postat av: öjan

Bara det faktum att du skriver okorrekt är väldigt inkorrekt.

2007-03-26 @ 00:29:26

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback