Utmanad av Angelica och Maria!

Maria och Angelica har vid olika tidpunkter utmanat mig, men samma utmaning. Så det är väl bäst jag gör den. Man vill ju inte att de ska bli besvikna, speciellt inte på den Internationella Kvinnodagen.  So here it goes...

Reglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • Jag tilldelar alla jag lär känna en låt, dvs alla jag känner har en låt jag har kopplat ihop dem med. It's all in my head, då...
  • Jag ångrar nästan 90 % av alla inlägg jag gör.
  • Jag känner mig bättre än alla andra då jag går själv och lyssnar på iPoden samtidigt.
  • Jag pratar ofta på engelska och drar ofta fraser, uttryck och ord på engelska.
  • Jag får panik av aatt simma under vattenytan.
  • Jag är kär i rollfiguren (inte skådespelaren som gör rollen) Dr Gregory House.

Nu ska jag ju lista sex nya bloggare... men alltså, jag säger så här istället; alla som vill göra detta, gör det! Och länka till min blogg också, så klart...


Kommentarer
Postat av: Sanna

vilken låt är min:D?

Postat av: Fredrik

Sanna:
Kan jag ju inte avslöja ;) Tänk Lundell haha.

2007-03-10 @ 16:45:17
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Amanda

Har du inte snott punkt 3 lite av mig ändå? Hehe :)

2007-03-11 @ 14:31:55
URL: http://mopinginstyle.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Amanda:
Haha snott och snott? Ne, men jag vet att det verkar som om det är lite snott från dig, då du skrev om det för inte så länge sen. Men. Jag känner precis samma sak... Man liksom lyfts upp av musiken... och ibland brukar jag tänka att det är en sån där scen ur en skön film, där de spelar musik och man fr¨å se hur skådespelaren liksom går eller gör något... om du fattar vad jag menar?

2007-03-11 @ 14:59:55
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja alltså det gör ju inget! Och jag förstår precis vad du menar för så tänker jag också. Jag skulle nog bli den sämsta musikvideoregissören EVER för varje gång jag lyssnar på en bra låt och inte gör något alls(typ åker bil eller tunnelbana) så tänker jag att "det här skulle bli en bra musikvideo". Eh, nej det skulle det inte alls det. Samma sak så kan jag tänka att vissa låtar skulle bli bra i öppningsscener i filmer men när jag tänker efter så skulle man nog inte tycka att det var så kul med en film som började med att en tjej ligger på golvet i 6 minuter bara för att jag kan hela texten till låten som spelas i bakgrunden :)

2007-03-11 @ 15:07:23
URL: http://mopinginstyle.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Skönt. haha same smae!! tur att vi inte regiserar musikvideos alltså... Jag vet inte hur många låtar jag har propagerat för att de ska vara i öppningscener... men sen insett att det nog inte skulle fungera så bra. Jag försöker ofta tänka vilka sorters filmer låtar kan passa till, som Springsteen, jag försöker få med alla hans låtar som titellåt... men det går sådär ibland.. om du fattar?

2007-03-11 @ 15:15:10
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: ~M~

åååhh illa. Jag hade missat! :(

2007-03-11 @ 17:55:48
URL: http://afairytale.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback