Världens sötaste tjej.

Jag har nyss sett Gilmore Girls. Jag tycker den serien är så otroligt bra, så det finns egentligen inte ord för det. Jag fullkomligt älskar Lauren Grahams sätt att ge snabba kommentarer och jag fullkomligt avgudar dialogerna i serien. Hela serien bygger egentligen på dialogerna.

Och sen ska vi väl inte sticka under stolen med att Alexis Bledel kanske är världens sötaste tjej.
Jag tycker i alla fall det.
Och ordet söt passar verkligen in på henne...
 
Söt is the shit!

Nu börjar i alla fall House. Sweet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt indeed!

2007-03-07 @ 15:38:22
Postat av: ~M~

Åååå jag älskar också Gilmore girls. Spelar ingen roll hur deppig man är. Man blir alltid glad av deras rappa kommentarer :P

Postat av: Babyfood

Jag har just upptäckt att jag älskar dig! Bara så du vet :P
Wow. En kille som gillar Gilmore girls.
Jag kommer sakna den serien så otroligt mycket!

2007-06-23 @ 00:39:44
URL: http://babyfood.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback