Har ingen rätt att klaga, men gör det ändå!

Går Andreas vidare ikväll så är det ett stort jävla fiasko.

Amanda och Marie i final är det enda som makes sense, även om det egentligen borde vart Daniel och Amanda. Men det svenska folket förstår ju inte att man inte kan hålla på och tröströsta på Andreas när det är Daniel man vill ha kvar. Iof har jag ju inget att säga till om då jag inte röstar, så jag är i princip en lika stor hycklare som alla framgångsrika svenskar med stora förmögenheter i utlandet där de lever så de slipper betala skatt men ändå uttalar sig om hurvida den svenska staten borde satsa mer inom skola, vård, omsorg eller dylikt.

Om de bott här och betalat skatt hade vi ju kunnat göra det.

Ungefär som att om jag hade engagerat mig mer i Idol så hade kanske Daniel vart kvar. Eller kanske inte. men jag hade i alla fall fått en legitim anledning att sitta och klaga här. Vilket jag inte har.

But then again.... bloggen är min och skriver vad fan jag vill.


Kommentarer
Postat av: Babyfood

Jag har hatat Andreas ända sedan han kom in...och de gjorde det där "vem är den sista som kommer med i Idol-07"-grejen. Jag vet att det är elakt, och helt oprovocerat (då jag inte ens följer Idol), men jag tål honom helt enkelt inte!

Tur att han åkte ut! Då kanske jag faktiskt ska titta på finalen...:P

Postat av: Fredrik

Babyfood: haha ja, precis.

2007-12-02 @ 11:16:22
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback