Jag bokar och... äter glass!

Åh, fredag, fredag, fredag!!! Solen fraking skiner och himlen är freaking blå! Och jag mår freaking bra! Har haft en bra dag, även omd et var lite stressigt kring lunch, men det kan jag ta då den här dagen gått så bra i övrigt. Och just nu äter jag choklad- och vaniljglass, samtidigt som jag bokar transporter mellan Götelaborg och Lysekil. Visst låter det trevligt? Ja, med glassen då... Det där med att boka kan man ju vara utan.

Den nya frisyren har mottagits väl bland alla här i gruppen (haha låter som något någon ber'ättare på Animal Channel skulle sagt!).

Och jag har bokat bio! Så nu kan du inte ändra dig Sara, du får skylla dig själv att du la bokningsansvaret på mig - och dessutom att du sa "överraska mig". Men det blir nog bra.

Jag och Micke har för övrigt separerat. Detta gjorde vi förra fredagen. Dvs, jag har bytt plats så jag nu sitter med de som har samma kund som jag har. Men det var ingen lång flytt, max fyra meter. Men ändå, man saknar det lite, även om platsen i sig har visat sig vara teamets bästa! Jag blir erbjuden de mest udnerliga ting för ett byte i tid och otid här.

Micke verkar i alla fall sakna mig så till den milda grad att han inte kan sluta med att begå illdåd mot mig (och jag mot honom, men det är en annan femma). För någon timme sedan kopplade han Förken Ur till mig. Och alldeles nyss använde han en luftspray (sån som man rensar tangentbordet med) i min nacke så jag fick en chock!

dessutom är han ständigt här och svansar... Stackarn...

Men nä, nu har jag lite jobb att göra innan jag får gå hem.

Nämnde jag att jag gick 14 200 steg igår? Tydligen ska man gå minst 10 000 varje dag för att må bra.

idag ligger jag på 4 155 so far...

Kommentarer
Postat av: Sara

Va trevlig din dag låter:) Min har varit bra också men du kanske vet hur jag mår efter sådana dagar där det varit mycket såhej å positiva saker runtomkring mig. Bio snart. Don't forget!

Postat av: Ida

Du skriver så himla roligt :) Gillar att läsa dina inlägga. Hmm 14 200 är bra, mitt rekord ligger på runt 12 000....Bra...gått antar jag att man säger ;)

2007-10-05 @ 22:16:38
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Visions Of Johanna

När får vi se en bildpå din nya frisyr då? :D

2007-10-05 @ 22:20:49
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Postat av: Spanskmannen

Donde esta la pana de ria?
Var glad att du har ett job Freddan, själv är man arbetslös. Lycka till på bion.

2007-10-06 @ 03:07:37
URL: http://wleoj.blogg.se
Postat av: Jesper

SAJJ SAJJ SAJJ!
Och avslutningsvis, SAJJ!

2007-10-06 @ 03:08:36
URL: http://sajj.blogg.se
Postat av: Fransmannen

Fredrik, vad har hänt med din blogg? Du var ju så underhållande förut!

2007-10-06 @ 23:16:21
Postat av: Fredrik

Sara: Jodå! haha trodde du jag skulle glömma?
Ida: tack! :D
Johanna: Det får vi se :P
Joel: Fan avd sugigt att du inte har jobb! :/ hoppas du får ett snart!
Fransmannen: Jadu, bra fråga. Förhoppningsvis kommer det som var underhållande tillbaka.

2007-10-07 @ 00:15:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback