Jag har skakat Ravellis räddande hand - sen blev det berusat!

I lördags så spenderade jag en stor del av dagen till att promenera. Gick hur mycket som helst, vilket jag känner av idag. Men det är som det är. Åt lunch med syrran och min systerdotter igår, väldigt trevligt faktiskt. Sen efter det så bar det av till Conventum (konferensanläggning i Örebro) för att möta upp jobbarkompisarna. Företaget hade en konferens där och som inspirationstalare så hade de bjudit in Tomas Ravelli. Det hela var otroligt bra och inspirerande kan jag meddela. Tomas har en enorm självdistans och väldigt skönt humor. Skakade också hans räddande hand!

Sen blev det lite tacosbuffé och dryck på kvällen. En hel del dryck...

Större delen gick vidare från Conventum till en pub, däribland jag.
Så drycken fortsatte alltså att strömma in.
Jag var rätt påverkad kan jag avslöja, men ni ska veta att jag sällan blir överberusad. Men igår så blev jag det. Trodde att jag skulle ha världens baksmälla idag, men icke då! Jag mådde fan riktigt bra, fast lite trött. Iof får jag i princip aldrig en dålig dagen efter-upplevelse, spelar ingen roll hur mycket jag dricker egentligen. Det är skönt!

Så kort sagt, en trevlig lördag.

Dessutom säkrade Örebro SK allsvenskt kontrakt. Gött mos!

Och söndagen har spenderats till att städa och se på fotboll.


Kommentarer
Postat av: Sara

oh då ska jag skaka din hand sen,VM 94...t.om. jag minns det!

Postat av: Fredrik

Sara: det ska du absolut få göra! =)

2007-10-21 @ 21:43:44
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback