Thank god for kaffe!

Nu ska jag vara lite tråkig och bara skriva om saker som rör mig. Så ni som inte är intresserade kan sluta läsa... nu.

Då jag glömt mina handskar på tåget som har slutstation Falun så bestämde jag mig för att köpa nya igår. Men hittade inga. Helt galet jobbigt, så hela ÖSK.matchen (som sög) fick jag sitta och frysa händerna av mig, samtidigt som mina älskade handskar befinner sig mitt ute i ingenstans (läs Falun). Jag tröstade mig med obcena mängder kaffe (jag vet vad du tycker Anna, men blockera mig inte!!!), då muggen höll mina små fingrar varma. Kaffet var inte ens gott.  Men kaffe är ett måste ändå. Speciellt då man fryser.

Jag tröstköpte mig i alla fall en Peak-tröja (sjukt snygg!!!) och två stycken Tomas Andersson-Wij-album.

Så jag var trots allt rätt nöjd.

Men nu mina barn så ska jag gå och äta.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kaffe? Vad har hänt med det
gröna teet? ;)

Postat av: Ivona Tinkle

Jag säger samma sak som ovanstaende talare, men inte alls lika lugnt och sansat! KAFFE????!?!? How dare you?!?!? Har du aldrig fatt din respektives mammas exemplar av Borta med vinden fran 1953 i mint condition (och som hon gick on and ooon about hur rädd man skulle vara om den innan man fick lana den pga gripande historier om dödsbäddar och arv i generationer osv osv) förstörd av en utspilld kopp kaffe eller?!

2007-10-09 @ 19:27:14
URL: http://www.ingentingatt.se
Postat av: Sara

Man får ju erkänna att kaffe är min saver ibland! Jo förstår du, jag läser som bekant till gymnasielärare men just nu ska jag göra 5 veckors praktik i årskurs två. Skoj som bara den! :)

2007-10-09 @ 21:27:09
URL: http://saratapper.blogg.se
Postat av: Sara

bild på tröjan tack!

2007-10-10 @ 00:44:48
URL: http://slope.blogg.se
Postat av: Jenny

Kaffet var lika dåligt som matchen. Om inte sämre, dessutom var mitt bara fisljummet...

2007-10-10 @ 10:59:10
URL: http://yenny.tjejsajten.se
Postat av: Babyfood

Jag håller själv på att utveckla ett kaffeberoende...Klarar inte att hålla mig vaken de evighetslånga (läs 8 h:s) dagarna i skolan annars. Jag har till och med blivit tvungen att lära mig dricka "riktigt" kaffe, för att int ruinera mig på Kaffe Mocca o.d.
Det känns som att jag i och med detta har passerat in i vuxenlivet (där man tydligen tvingas dricka äkliga saker för att orka med sitt stressiga liv).

2007-10-14 @ 12:49:14
URL: http://babyfood.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback