Jag och tekniken.

De som känner mig vet att jag är ptroligt oteknisk. Jag är kass på allt gällande dator, som rör sig utöver de grundläggande kunskaperna. Mitt MVG i ämnet till trots.

Så jag är dålig. Det erkänner jag.

Och nu har det kommit upp något meddelande längst upp till vänster på min skärm. Om att något scriptstöd är inaktiverat. Det liksom lägger sig "längst fram" bland alla fönster om ni fattar. Och går inte att få bort.

Vad har jag inaktiverat egentligen?

Det är dessutom bara jag som har det. Mina kollegor har kollat skumt på mig då jag sprungit omrking och kikat påd eras skärmar. Gud vad jag hatar sånt här.

Nä, jag får starta om datorn. Det brukar fungera då.

Kommentarer
Postat av: Louisa

Fick också MVG i teknik på högstadiet men jag var inte så värd det måste jag säga ^^

Postat av: Fredrik

Louisa: haha okej =)

2007-09-19 @ 23:04:12
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback