När katten kommer tillbaka...

Haha. Sen när Chefen kom tillbaka så sa hon att Micke inte kunde vänta sig för mycket av kommande löneförhandlingen. Dessutom är det roliga att hon är så petig med sin stol och hur den är inställd och så... Och Micke har screwat bort hela hennes inställning. Fan vad jag skratta då hon höll på med att få den rätt igen.

Skruvar lite här. Höjer lite där. Provsitter. Skruvar lite till och sänker lite där. Provsitter igen.
Så höll det på. Samtidigt som Micke fick sig nästan, i alla fall enligt mig, mördande blickar. Haha.

Har nog världens skönaste chef.
Hon är grym, in a good way.

Och hon har fortfarande inte hittat rätta läget på stolen. Haha.

Micke sänder väldigt skumma blickar nu åt mitt håll. Jag vet inte vad han har planerat...

Och det oroar mig lite...

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback