Då har man sökt utbildningar till hösten då!

Efter mycket om och men (läs tekniskt strul på anmälningshemsidan) så är jag äntligen anmäld för universitet-/högskolestudier till hösten. Sen om jag läser vet jag inte.

Jag sökte följande tre program:

Informatörsprogrammet vid Växjö Universitet.
PR- och informationsprogrammet vid Örebro Universitet
Marknadsföringsprogrammet vid Växjö Universitet.

Känns väldigt bra! Tre absolut intressanta utbildningar helt enkelt. MF-programmet har jag ju sökt tidigare och kommit in på, fast tackat nej. Och Informatörsprogrammet verkar spännande och framförallt kul, då det ligger helt i min smak för vad som intresserar mig. Och PR- och informationsprogrammet är ungefär som Informatörsprogrammet, fast det ligger i Örebro, dvs min hemstad och helst vill jag flytta iväg och köra på nytt om jag ska studera. Och då känns det så väl roligare som mer utmanade att studera i en annan stad. Och av andra städer så är det egentligen bara Växjö jag kännt starkt för.

Men. Nu får vi vänta. Och se om jag kommer in på något av dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://youtube.com/watch?v=KammAfjLM_A

2008-04-15 @ 14:45:14
Postat av: Sandra

Informator later grymt intressant! For mig blev det dock, efter ett jakla velande, samhallsvetarprogrammet...

Postat av: Sara

Vad spännande!
Jag tror att du kommer att trivas alldeles utmärkt på universitet! :)

2008-04-15 @ 20:32:09
URL: http://saratapper.blogg.se
Postat av: Sara

själv blev det bara international management somj ag sökte.. hoppas du kommer in! OCH att du börjar plugga :)

2008-04-16 @ 07:45:18
URL: http://sarajoh.blogg.se
Postat av: Joel din spirituella vägledere i Oceanen

Sök i ditt inre, koncentrera din chakra och fråga dig själv vad skulle Tomas Di Leva göra? Jag önskar dig lycka till i ditt sökande.

MVH

ProLAN UF's spirituella vägledare.

2008-04-16 @ 13:32:41
Postat av: Fredrik

Anonym: ja har sett den, riiiiktigt bra :) god loves everyone!
Sandra: spännande!
Sara: fast inte säkert att jag studerar, kanske jobbar, men söker ändå :)
Sara: hoppas du kommer in!! Ja, får se om jag studerar när jag kommer in ;)
Joel: HAHA!!! I will take your advice :)

2008-04-16 @ 23:02:38
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback