Tonight is spaghetti and meatball night.

Som vanligt så är det dålig uppdatering här. Men! Jag har mina orsaker, även om ni inte tror det.

I alla fall. Jag har precis lagat mat och ätit den. Samtidigt har jag styrt mitt iTunes med hjälp av min iPod Touch. Ascoolt! Så datorn var kopplad till stereon, vilket gav lite bättre ljud också. Så smidigt så det inte finns ord för det. Slippa springa från köket och ändra låt på datorn. Istället kunde jag styra allt från spisen. Göttigt!

Har jag lekt lite "mästerkock" här och svängt ihop spaghetti and meatballs! With a svingod pastasås som jag rörde om alltsammans i.

Detta smakade mycket delikat kan jag meddela kocken, dvs mig själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

i din nya lgh!?!

2008-08-29 @ 09:25:52
Postat av: Fredrik

Sara: ne det var faktiskt inte det :)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback