Inga konstigheter.

Jaha, mitt i matlagningen kom jag på att det är ju julkalandern! Så jag sprang mellan min pasta i tomatsås med mozzarella och tvn för att hinna se den. Jag måste nog säga att jag hoppas den tar sig. Därmed inte sagt att den var dålig. Men kanske inte riktigt så bra som jag hade förväntat mig. Jag menar det är ju Anders och Måns (Ankaaaan!) vi talar om! Eller så kanske det beror på att jag faktiskt är 20. Time to grow up.

Och besides, ingen julkalender kommer någonsin kunna slå Mysteriet på Greveholm Jul i Kapernum! (Tack Sanna!!!). Ingen, I tell you!

Maten blev svinigt god. Perfekt nog så blev det över till matlåda för mig också. Tack tack!

Snart Färjan på Kanal 5!




Håkan "Inga konstigheter" Hallin

Kommentarer
Postat av: Frida

Världens bästa julkalender genom tiderna är Sunes Jul, sådeså :)

Postat av: eremo

Mysteriet på Greveholm var ju svindålig! Sunes Jul eller Trolltider är de bästa ever.

2008-12-01 @ 21:45:42
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sunes jul no doubt about it. Sen har jag för mig att Jul i Kapernum var the shit också... Greveholm föll jag faktiskt aldrig riktigt för.



Och Färjan! jag förstår inte varför jag envisas med att se det varje vecka när allt jag gör är att gny i högan sky eftersom jag skäms för precis allt som händer. Zpidermorsan! Herre-jävla-gud!

2008-12-01 @ 23:33:08
URL: http://sannaoo.blogspot.com

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback