Like sands through the hourglass...

Usch, nu är det mycket på jobbet alltså. Att det skulle vara en nedgång märks fan inte just nu. Har haft ett par-tre lugna veckor, men nu sen i torsdags så har det vart att göra non-stop!

Jag vet inte vad det är för fel. De flesta har det rätt lugnt på jobbet, men det känns som att jag har hur mycket som helst att göra. Nåväl, det reder sig nog!

Kom i alla fall hem skapligt idag. Bestämde med Karro att vi skulle ta en promenad upp på stan och käka lite. Så vi promenerade upp till Hälls. Det var supertrevligt att få hitta på något och prata av sig lite.

Karro du är fantastisk :) Tack!

I alla fall. Sen hämtade vi ut några biljetter på SF till filmen "The day the earth stod still", som jag dock inte ska se med Karro, utan med Matte. Jag och Karro ska se "Vi hade i alla fall tur med vädret".
Ser redan fram emot det!

Nu ska jag se Morgonsoffan!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback