The Coffee Shop - Anna och Fredrik

Freeedriiiik säger:

läst om min dags höjdpunkt??

Ann säger:

so.

Ann säger:

understandable.

Freeedriiiik säger:

LÄST??

Ann säger:

ja!!

Freeedriiiik säger:

fattar du??

Ann säger:

jag kan bara föreställa mig känslan!!!

Freeedriiiik säger:

JAG FICK SLÄNGA DEM DIREKT - DIREKT!!! - I BILEN!!!

Freeedriiiik säger:

det var som a dream come true

Freeedriiiik säger:

notera att mina två senaste inlägg går i a blog about nothing anda

Ann säger:

HAHA

Ann säger:

det skulle jag inte vilja påstå

Ann säger:

soppåsarna var verkligen sjuuukt coolt

Ann säger:

nu kan du dö lycklig

Ann säger:

Ann säger:

nu.

Freeedriiiik säger:

jamen visst var det coolt??

Freeedriiiik säger:

avis??

Ann säger:

Om det var!

Freeedriiiik säger:

ett riktigt kneg!

Ann säger:

och du är galen

Ann säger:

det bästa med rollon är ju kolan

Freeedriiiik säger:

men ne!

Freeedriiiik säger:

och visst var det choklad i dem??

Ann säger:

jag minns inte heller!!!!!!!

Ann säger:

man har ju inte ätit en sån jävel på typ tio år

Freeedriiiik säger:

åh är inne på SISTA Seinfeld-skivan nu förresten.

Ann säger:

wuuoohh

Freeedriiiik säger:

ne jag vet

Ann säger:

vad ska du göra med ditt liv sen?

Freeedriiiik säger:

vet inte. funderar på att bli filantrop

Ann säger:

hahahahh

Freeedriiiik säger:

jamen fatta glassigt liv!

Ann säger:

jag vet inte det jag!

Freeedriiiik säger:

fatta!

Freeedriiiik säger:

jamen det är ju massor som behöver hjälp

Freeedriiiik säger:

plus jag skulle ju spendera andras pengar. givetvis.

Freeedriiiik säger:

det är jag och Bono.

Ann säger:

hahahah


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback