The Wrestler.

Jag vet att det är mycket Springsteen nu, med tanke på alla nya låtar som dyker upp i tid och otid. Men. Det är ju i alla fall good shit jag tjatar om, eller hur? Ja så är det ju.

I alla fall. Den nya filmen
The Wrestler, som når ett betyg på 8,8 på IMDb so far, med Mickey Rourke i huvudrollen har en sak som gör att jag förväntar mig lite mer av den.

Det är nämligen som så att Bruce Springsteen har specialskrivit en låt för just den hör filmen. Den heter, kort och gott, The Wrestler. Så fantastiskt fin och bra att jag inte kan sluta lyssna på den. Det känns som att den här låten kan göra en "Philadelphia" och vinna så väl Grammisar, som en Oscars för Best Original Song.

Hur som. Lyssna och njut.

God natt.

xx



Bruce Springsteen - The Wrestler

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback