Jaha. Så hade man HELFEL på Mello-tipset.

Fan vad surt att jag inte fick ett enda rätt igår på mitt Mello-tips. Väldigt irriterande.

Men jag kände på mig att Rongedals kunde bli farliga. Man ska aldrig udnerskatta två rakade tvillingar i röda utstyrslar. Aldrig!
Jag trodde dock att hela Scissor Brothers-temat kändes lite för platt. Men tydligen inte. Svenskarna diggar fortfarande Mika/Scissor Sisters -stilen.

Sanna kan vi inte skicka till Europa, även om hon var kungligt bra. Förmodligen bäst igår.
Men. Det räcker inte. Tyvärr. Inte om vi ska vinna där.
Låten går inte hem i Europa. Take my word for it.
Och OM den gör det och vinner ska jag på ett eller annat sätt äta upp det.

Carola och Andreas fick sig nog för övrigt en liten tankeställare. De trodde nog de kunde promenera hem det här. De får ge lite mer i Andra chansen. Låten är inte så bra. Egentligen. Dock det mest rutinerade framträdandet igår, tillsammans med Sanna. Tycker dock lite synd om de som får möta Carola o Andreas i Andra chansen... 

Kebabpizza... Jävla kebabpizza! Ni är idioter ni som röstade. Idioter.
Alternativt musikaliskt efterblivna.
Välj själva.  

Ola... Tacka alla fjortonåringar. Och din mamma.
Ne, nu var jag elak. Porslinsdockan från skåne hade faktiskt en bra låt. Love in Stereo låter dock lite som ett inlägg jag gjort tidigare. Hmm.

Alexander Schöld... Målbrottet snart frågetecken?
Men helt okej låt faktiskt.
Väldigt starkt framförd in the end. Imponerande!

Lasse Lindh. Treodde mer där... Lite synd, låten har potenstial.
Och är i grund och botten jävligt bra.

Och ja kosakerna... Minns fan inte ens vad hon hette hon som sjöng. Det sög iaf. Big time!

Knappt en vecka kvar tills nästa Mello.

Löööövley!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

allt var skräp igår och som du säger... knappt en vecka kvar till nästa. hoho.

Postat av: Daniel

kände mig som 45 när jag och mitt sällskap började kvällen med att äta taco och fortsatte med schlager på tv. Fattas bara Beck på söndagskvällarna. Men det kommer väl...

2008-02-17 @ 19:01:37
URL: http://langtfranedsborg.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

SMÄM: preeecis :D haha
Daniel: haha det kommer bergis ;)

2008-02-20 @ 14:36:58
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback