Märklig omgång. Men Mello ÄR märkligt och det är det som gör Mello så bra!

Ja jag röstade inte ikväll. Men jag tycker fortfarande att det var fel artister som gick vidare. Eller snarare fel artist som inte gick vidare i sista steget.

Patrik Isaksson var överlägset bäst ikväll. Mest proffsiga.

Frida var inte bra, men visst, kidzen har makt också.

Att Therese gick vidare med sin ödesopera var ju så jävla skrattretande att jag dör lite.
Helt värdelös låt.

Caracola var ju genialiskt överraskande. Och snygga.

Och BWO gick enbart vidare pga av att de är just BWO. Så synd att de kan göra det. Låten var ju inte ens bra och lät ju som alla deras andra låtar. Ja, jag hävdar härmed att BWO inte är bra.

Men hur som, grattis Frida och BWO! Det var ni inte värda, men så kan det gå ändå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hur väntat va väl inte det...
Kolla på minerna, vart dom ens glada över att gå vidare.. naah eller klart dom blev men de va ju så väntat att de redan innan tagit ut segern.. synd tycker jag!

2008-02-23 @ 22:33:55
Postat av: mqlin

men BWO va väl rätt okej?! låten sätter sej iallafall... oh ska man se bortom den svenska tävlingen, så är de nog så att BWO är de som har störst chans att göra ett bra resultat i europa sen... de är ju så populära i öststaterna... :P

Postat av: Fredrik

Jenny: Precis. så sjukt tråkigt att de kunde avra så säkra på att gå vidare. låten var inte ens bra tycker jag.
Mqlin: men låten var ju inte bra.. :/

2008-02-25 @ 21:40:45
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: mqlin

joo, den va väl helt okej ^^

2008-02-26 @ 22:02:34
URL: http://blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback