The Times They Are A-Changin'

Saker vi gjorde på rasterna i lågstadiet:
Spelade King
Spelade Killerball
Spelade fotboll.
Spelade basket.
Satt och pratade.
Spelade kort.
Lekte lekar.
Spelade kula.
Byggde kojor.
Lekte kurragömma.

Saker vi gjorde på rasterna i mellanstadiet:
Spelade King
Spelade Killerball
Spelade fotboll.
Spelade basket.
Satt och pratade.
Spelade kort.

Saker vi gjorde på rasterna i högstadiet:
Spelade kort.
Satt och pratade.
Spelade pingis.

Saker vi gjorde på rasterna i gymnasiet:
Spelade kort.
Satt och pratade.
Spelade fotbollsarkadspel.

Snacka om att tider förändras.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag kommer ihåg att vi också spelade king i mellanstadiet, kommer även ihåg hur dålig jag var :P

Postat av: Ivona Tinkle

Åhh killerball! Varför slutade man någonsin med de här lekarna? Och guuud vad du kommer ihåg mycket! Det enda minnet jag har ifrån rasterna framtills gymnasiet är blodiga fingrar när man orätt satte händerna om innebandybollen som målvakt och fick trettio ivriga klubblad mot knogarna, samt när man gömde sig på toaletten från någon pussandes, bakteriespridande karl (som jag nu i efterhand hade varit gaaalet kär i! I was a damn fool!)

2008-02-13 @ 17:04:20
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Fredrik

Amanda: haha men det var ju kul :)
Anna: TSS! fan avd du fabulerar nu! du satt ju ensam i ett hörn o åt marie-kex!

2008-02-13 @ 18:55:10
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback