Gangs of New York.

Såg filmen igår. Insåg att det var en tre timmar lång extended version jag gett mig in på när det kom upp jag skulle byta till CD2. Men det var snarare en trevlig överraskning.

Väldigt bra film. En väldigt stark trea hade jag sagt, men nu kommer vi inte ifrån det faktum att Daniel Day-Lewis faktiskt kan ha gjort en av de grymmaste roltolkningarna jag sett på länge. Därför blir det en fyra.

Leonardo DiCaprio var varken mer eller mindre. Helt ok.

För övrigt har jag börjat få svårt att uppskatta Cameron Diaz.

Weird.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Cameron är duktig.
=)

Postat av: Fredrik

Angelica: Jodå.. men jag stör mig lite på henne.

2008-01-26 @ 18:11:54
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback