Sommarsvacka...

Likt övriga bloggare så så har även mitt bloggande gått ned nu under sommartider. Det blir ju så lätt så. Det är varmt och skönt ute. Eller nja, det har väl egentligen vart rätt uselt väder här i Örebro senaste tiden... Men man har iaf inte samma blogglust som man har under vinterhalvåret. Så är det ju.

Men jag vet att ni som läser fortfarande kikar in i samma usträckning. Och jag försöker verkligen få inspirtation till att skriva något fyndigt, intressant och roligt.

Jag lovar.


Kommentarer
Postat av: K

har du badat då?

2008-07-22 @ 16:16:43
Postat av: Niklas

Förslagsvis letar du lite inspiration i British Sea Powers "Do You Like Rock Music?" och Elbows "Seldom Seen Kid". Från den senare är "A Day Like This" låten som får din sommar att bli lite, lite bättre.

2008-07-23 @ 12:29:05
Postat av: Fredrik

K: japps :D

Niklas: ja, tänk du hade rätt Niklas, as always! :)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback