Hemma!

Ja, go' vänner, för att uttrycka mig som resans helcoola busdriver. Nu är vi hemma i Sverige och framförallt i Örebro. Bussresan har gått hur bra som helst faktiskt och vi ska se om jag inte kan lägga upp lite bilder här i bloggen imorgon så ni får se vad er skribent (nåja) har sysselsatt sig med under en dryg veckas tid.

Ber för om ursäkt för bristen på inlägg under veckan. Men till mitt försvar så har jag haft mycket annat att göra. Och det var en riktigt risig modemlina på hotellet vi bodde på. Som för övrigt huserade ett trevligt spa, där det i sin tur huserade mindre trevliga tyskar i bastun. Ska kanske nämna att i Österrike badar man bastu naken. Det går inte ens att ifrågasätta, enligt dem. Men vi badade på ändå i våra badbyxor och gjorde tyskarna upprörda.

Ne, nu ska jag äta tacos!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Bastar vi inte nakna i Sverige också? I alla fall så brukar alla damer vara nakna där jag bastar... men det kanske bara är vi tjejer som gör så? :-)

Postat av: Pettan

Ja alltså... Badbyxor i bastun? Handduk brukar vissa ha o så men badbyxor? Det är tillräckligt varmt ändå i en bastu haha.

2008-03-22 @ 22:10:01
Postat av: Fredrik

mamman: nejdå, män badar också nakna!
Pettan: jag vet :)

2008-03-24 @ 19:46:42
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback