Massor av åkommor!

Usch, listan över alla mina åkommor börjar bli lång.. för lång!
Jag har världens känningar i mitt högerknä. Det känns inte bra, jag går liksom som lite snett nu abra för det! Och ryggen.. ja ryggen ska vi inte ens tala om.. den är stel som en pinne...Sen har vi ju det faktum att mitt högeröra känns sprängt, vilket ger en svag dunkande känsla där.
Men värst av allt är faktiskt de smärtor som griper tag om mitt hjärta lite då och då!
Jag måste söka doktor känns det som. Förhoppningsvis har jag inget kroniskt.

Fan. Mycket jag måste göra nu.

Kommentarer
Postat av: K

Stackare. Det kanske är stress

2008-04-03 @ 13:51:36
Postat av: Fredrik

K: ja förmodligen!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback