SVT är klass!

På tv:n är det Så ska det låta, så klart.
Jag och alla medelålders bag-in-box-vinpimplare ute i Sveriges alla soffor, som rättfärdigar helgalkholismen med att de jobbat hårt i en veckan och faktiskt inte dricker annars.
Vi ser Så ska det låta.
Amy Diamond är ju för bövelen genial!
Och ute i stugorna sitter kärringarna och säger saker som; - Åh vilken rar och duktig liten flicka hon är den där Amy (med svensk uttal!!! Ugghhh..).
Men fan vad jag stör mig på Rafel Edholm!!!
Han ser brutalt läskig ut. In a creepy way. Ungefär som Peter Settman då han skrattar.
Lite samma feeling där. Creepy då.
Annars är det ju absolut diiicent slöaframförtvnunderhållning.
Sådär lagom lättsmält för en svensk medelklass.
Let's Dance är inte lika bra, men det har inte klicken som fastnat där insett än. Dock är Dermot och Tonys finurliga svengelska vackert underhållande. Annars inte underhållande.
Men! Underhållningsvärdet i Så ska det låta är extremt mycket högre.
SVT är klass, kom ihåg det barn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja Tonys nya hår är rätt underhållande det också..

Postat av: Favo Sara

Så ska det låta. I mitt unga hjärta men... ändå? fejk-tv i hög klass! De vet ju alla låter i förväg.. fejk-artisteri!

2008-03-08 @ 09:24:49
Postat av: Fredrik

Sanna: haha aaa
Sara: vakt, för bort den här kvinnan! haha ;)

2008-03-08 @ 22:32:20
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback