Hallå!!!

Hallååå... hallåå... hallå...


Här var det livat. Inte.


Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Det är bara för att du är så extremt dålig på att svara på dina kommentarer! Fiskmås... Ärthjärna...!

Postat av: Fredrik

anna: Jag gilalr dig också :)

2008-05-26 @ 14:45:23
URL: http://freddan888.blogg.se/
Postat av: Ivona Tinkle

Titta så hunsad du blev bara man svingade sin lakritspiska över ditt huvud några varv! Jag tycker förresten att vi borde ha en nedräkning till Steve Earle i våra respektive bloggar, vore inte det någonting? Tänk, nio dagar kvar nu. Tills mannen, myten, legenden. Now she's gone osv osv osv.

Men. Gud. Förlåt. Just det ja. Du ska ju inte... ah. Så okänsligt av mig. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men ha det så kul i Småland (?) du under tiden.

2008-05-26 @ 18:01:09
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Niklas

Still here. Men har en (smärtsam, för Mets) baseballsäsong att följa. Och en jävla massa Wire-avsnitt att se. (Steve Earle-referens.) Och ser just nu mest fram emot dina (dagliga!) inlägg från NYC. Dem lär jag kommentera :)



En annan grej - köp Bright Eyes nya, "Cassadaga". Sjukt bra.

2008-05-26 @ 21:20:00
Postat av: Fredrik

Anna: Sug mig!

Niklas: Det känns tryggt! :)

2008-06-03 @ 19:01:02

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback