Tappat känslan?

Jag har inte bloggat något riktigt bra på... väldigt länge. Eller iaf inte något som jag själv tycker är särskilt bra.
Kanske har jag tappat "det". Ni vet det där lilla extra som gör en text liiiite bättre. Liiite mer givande att läsa.
Eller så kanske jag - sorgligt nog - aldrig har haft det där lilla extra.
De få gångerna jag trott att jag fått till det i en text så kanske det i själva verket bara har varit ren fiktion i min hjärna. Att jag själv diktat upp för mig själv att en text vart bra.

Jag vet inte.

Förhoppningsvis är det inte det sistnämnda, utan snarare att jag tappat känslan i mitt skrivande. Vilket i sig är jävligt illa. Men ändå inte lika illa som att aldrig ha haft det, givetvis.

Hur som helst. Känns jävligt jobbigt att jag inte kunnat skriva något bra på ett tag (läs: sviiiiinlång tid).

Ne. Bit ihop. It will come to me. Det måste det.
Men. Det är sent. Folk sover.
Det borde jag med.

God natt.


Kommentarer
Postat av: sara

Ja, jag saknar dina texter.

Postat av: K

Andas. det är kul att läsa i alla fall :P

2008-05-05 @ 18:40:40
Postat av: Niklas

Talang kommer inte och går, däremot påverkas utflödet av sjukt många olika faktorer, de flesta av dem osynliga men inte mindre påverkande för det. Sätt inte press på dig själv, dina läsare gör det inte, vi återkommer för att vi uppskattar även de inlägg du själv tycker inte håller måttet. Tvivla inte på förmågan, den finns där även när du själv inte ser den.

2008-05-06 @ 23:24:27
Postat av: Fredrik

sara: förstår det!

K: haha vad tur då :P

Niklas: true true... tack :)

2008-05-10 @ 12:48:56

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback