Dirty. Sexy. Money.

Sitter och kollar på - vad jag tror är - ett Dirty, Sexy, Money-maraton. På femman.
Mycket faschinerande serie. Faktiskt. Fast det är inte bra att jag fastnar för även denna serie. Jag håller på att dras ner i hur många serier som helst som jag vill se, men inte hinner.
Väääärldeeeens i-laaands!!!

Jag följer redan massor och nu har jag fastnat för så väl detta som Gossip Girl. Men hinner fan inte följa allt. Och jag har impulsköpt första säsongen av Heroes, som jag inte heller hunnit se än.
It's insane!!

Så många serier. So little time..



Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åh, jag älskar Dirty sexy money! Men ja, du har rätt.. så många serier, så lite tid. Jag har dessutom önskat mig Pantertanter i julklapp! :P

Postat av: Fredrik

Angelica: ja för många serier.. :) men dirty sexy money är fan fantstiskt.

2008-11-15 @ 13:20:59
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback