Hassleholm C - Sveriges mest obehagliga järnvägsstation, alla kategorier!

Jadå jag är faktiskt tillbaka efter mitt resande land och rike runt. Har varit jobbigt, men mycket intressant och givande.
Tåg är färnämligt, så länge de trafikerar ställena man vill till och gärna med så få byten som möjligt för att ta sig någonstans.
Fick göra fyra byten nu när jag skulle hem från oskarshamn. Helt sjukt.
Oskarshamn till Örebro. Fyra byten..
Trafikera mera!

Hassleholm C är för övrigt den värsta station jag vart på. Snacka om skumt ställe!
Fullt av påverkade människor och allmänt difusa typer.
Obehagligt is the word.
Jaja... Snart tåg hem från jobbet till Örebro.
En btydligt trevligare station.

Höres och ses!

Kommentarer
Postat av: Swica

Jag gillar Örebro. Bättre än Hässleholm. Dessutom finns Strumpis och kbar i örebro :)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback