Vingla fram genom stan.

Igår var det utgång. Vilket gjorde att min oerhört smart placerade tvätt-tid idag (10:00-13:00) kändes lysande. Not.
Men var ändå tvungen att ta den, måste hinna tvätta innan det bär av mot Karlskoga.
Bussen dit går vid 12.45, så jag var nere och tjuvstartade min tvätt vid 9:30.
Ett genidrag från min sida, för nu hinner jag nog klart till 12.15 typ.

Dock så kommer jag att vara trött som en gnu idag, men det är sånt man får ta.
Vädret är vackert, blå himmel och sol. Me like!

Skulle förresten mms-blogga igår, men det fungerade inte tyvärr. Om det hade fungerat hade ni fått se mig spela bowling på min lunch. Vilket iof kanske inte var så intressant för er, så ni missade ju inget direkt, inser jag nu när jag hör mig själv berätta om det.

Hela morgonen har Lasse Lindh hållit mig sällskap.
Och i synnerhet "Vingla fram genom stan" som är en fantastisk låt.


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback