I used to rule the world...

ikväll blir det nog till att se Prison Break. Missade att se det igår då jag istället satt på en blåsig och kall Behrn Arena.
Och inte bjöds vi på någon direkt mysig fotboll heller. Geffle fick en chans. Pang så satt den.
Örebro radade upp chanser, men satte bara en. Dåligt.
1-1 mot Geffle är inte godkänt. Men skönt, med tanke på att vi låg under.
Dessutom satt jag där med vetskapen om att jag istället kunnat gjort något helt annat. Något mycket skönare och mysigare. Det var jobbigt.
Jaja. Snart PB. Sen kanske träffa N.
Men innan dess blir det våfflor till kvällsmat.
Ska bli gott, faktiskt. Är inte egentligen så förtjust i våfflor rent allmänt.
Just nu knarkar jag för övrigt Viva La Vida med Coldplay. Helt sjukt bra låt.
Hmm. Fick världens sug efter Ballerinakex...
Nä, nu börjar jag bli hungrig!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller med om att Viva la vida är beroendeframkallande!

Postat av: Fredrik

Sanna: minst sagt! :)

2008-09-24 @ 14:06:31
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback