Fasten your seatbelts...

Det har vart snårigt. Kompassen har inte riktigt hittat norr. Kartan är outdated sen 1998. Men nu mina kära vänner känns det som att jag har börjat lära mig styra min kurs igen.
Jag tror jag har börjat hitta flytet igen. Jag menar så klart i mitt bloggande som har vart under all fucking kritik.
Inget har kännts rätt. Det har varit lite som att jag velat till New York, men ändå hamnat i någon håla likt Eslöv i mitt bloggande.

Men nu är jag fan med i matchen igen. Och hösten känns som att det kan bli en enda lång transatlantisk flygning fylld med free sprit och ny intryck!

Det är i alla fall så det känns. Så vi säger det. Nu jävlar ska det bloggas. First class, mina kära vänner.

Spänn fast er, för nu lyfter vi.

Kommentarer
Postat av: Micke -Words and Art of Mighty Mike

Welcome back!

Postat av: Anna

Äntligen! Jag har saknat ditt flitiga bloggande. :)

2008-09-21 @ 15:41:50
URL: http://annimoll.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Micke: tackar!

Anna: tsss :) tack!

2008-09-24 @ 14:06:57
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback