Rollercoaster.

Usch, vilken jobbig dag! Började med att jag iaf var liiiite happy to be back at work. Sen insåg att jag att typ inget fungerade imorse då det vart massa andra som gjort mitt jobb. Och vi gör ju samma jobb lite olika. Så är det ju. 
Hur som, blev jag genast down och fick huvudvärk. Haha! I sound so weak.. men det var seriöst inte kul att ta reda på. Plus att jag har haft ett problem som hängt över mig rätt länge.
Som jag var tvungen att ta tag i.
Sen när jag fått ordning på allt och det verkade som att problemet var löst av någon konstig anledning så blev jag glad igen och tänkte att det här kanske kan bli en diiiicent dag iaf.
Plus att Ninnie kom på besök!! Vilket var ett nice avbrott i allt... Tills det helt plötsligt kom fram att the problem jag trodde var löst hade förvärrats likt en jobbig rash som inte går bort! Jag D Ö R om inte det här skiten blir löst snart.

Så idag kan man säga att det har vart upp och ned. Likt en berg- och dalbana!

Kvällen har spenderats framför Martha Stewart, How I Met Your Mother och snart lite Ricky Gervais eller någon bra film!

För övrigt så stör jag mig hårt på att det inte fungerar med MMS-bloggningen...


Lööööve How I Met Your Mother!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag tror aldrig jag förstått vad du jobbar med?

Postat av: Fredrik

Angelica: du fick mig att skriva jobbinlägget :O

2009-02-04 @ 20:46:48
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback