Blinded By The Light

Har vart en riktigt skön dag idag. Lagom mycket att stå i och ett helt sjukt fint väder. Blev en riktig långpromenad på lunchen faktiskt. Skönt som fan!
Sen kom Kändis-Lina på en smart (!) idé. Eftersom att vi båda var lite trötta på våra senaste matlådor så ska vi nu göra ett varsitt försök att laga mat åt varandra. Så jag blev av någon anledning först ut. Inte mig emot iof. Så ikväll ska jag laga mat åt mig och Lina som vi ska ha i matlåda imorgon. Blir potatisgratäng och kött.
Samma Lina var fantastiskt snäll och skjutsade hem mig så jag slapp ta tåget. Taaack!
Tror iof inte att hon led allt för mycket av mitt sällskap. Kan ju hoppas att hon inte gjorde det iaf!

Så nu ska jag låta köttet tina och sen kan jag sätta igång.

Annars så vill jag i övrigt tipsa er om Blinded By The Light. Fantastisk låt av en fantastisk Bruce.


xx

En rätt färgstark cover av Manfred Mann's Earth Band på Blinded by the light (Live 1976)


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback