Mello -09

Petra Mede var ju - enligt min mening - riktigt bra i kvällens Mello!!! Nog fan är hon rolig. Iof så är det ju lite av min humor. Roligast var då hon sa att hennes liv snart för över för att hon fyller 40. Kul!!! Ska ju även sägas att hon har ett väldigt oförtjänt jobb. Dels att fylla Luuks skor och dels att de fuckat upp hela Mello med de märkligaste av regler.

Kort sagt; jag tycker Mede gjorde succé!

I övrigt var det väl sådär. Eller? Var lite besviken faktiskt. Och det där med Stenmarck var det larvigaste jag sett haha. Men underhållande, givetvis.

Alcazar känns ju som att det tar hem det på rutin. Mest pro så att säga.
Kul med Af Ugglas!
Tycker väl Emilia var riktigt trist.
Scotts... ja.. vad ska man säga?
Annars var det väl inte helt oväntat att Shirley Clamp inte skulle gå vidare? Maken till tristare framträdande får man leta efter. Och låten var inte så bra.
Men som sagt, helvete vad krångliga de nya reglerna är. Vad försöker de göra? Det blir ju så jävla invecklat helt i onödan. Dags att byta ut Björkman?

Hoppas på bättre nästea vecka. Tyvärr känns Mello -09 lite tafatt. Och jag har svårt att tro att det skulle ha en chans att överglänsa de senaste tre årens hype. Tyvärr. Men vi kan alltid hoppas!

Annars får man ju konstatera att Mello är det största vi har i vårt lilla land.

Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag var sjuukt tveksam till Mede men jag tyckte hon gjorde det grymt bra! Var mycket roligare än jag trodde.



Riktigt kul med Af Ugglas, hon är cool som fan. Alcazar var helt lysande, knallrosa mickar - finns det nått mer schlager än det?



Och hahahaha, att Shirley kom sist var nog det bästa av allt!

Postat av: Fredrik

Sanna: jag var iof inte teveksam.. men hon gjorde det riktigt bra! tycker hon känns som en kvinnlig motsvarighet till Luuk... liksom i sättet att skämta! Och tyvärr så får Mede ta mer skit just för att hon är kvinna. Känns som så. kan ej färklara varför.

Af Ugglas (!) är ju magisk, egentligen. går in och äget scenen. Alcazar satte nivån iof, som sagt schlager-rosa!!!

clamp var faktiskt inte så lysande, nej.

2009-02-09 @ 17:08:29
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback