Bowling for Krister!

Ikväll blir det nedvarvning med bowling efter en gaaaaleeet hektisk dag på jobbet. Har fått slita arslet av mig, eftersom att två var sjuka. Vi är redan på minskat manskap eftersom att folk är lediga.
Men men, det löste sig. Till slut.
Hoppas vi i alla fall.

Nåväl. Nu är det helg mina vänner! Ign höll jag på att säga. Trodde det var måndag imorse. Har gått hela dagen med övertygelsen om att det är måndag haha. Så fatta glädjen då jag fick klart för mig att det faktiskt är fredag.

Nu funderar jag på om jag ska låta öltarmen få sitt. Kanske underlättar sen så man kastar klotet rakt..

Åh förresten är det bara jag som ser fram emot nya Wallander-filmen? Tycker den verkar bra. Och Krister Henriksson-tarmen suger svårt kan jag avslöja.

Rätt många nya spännande filmer i januari. Förvisso filmer vi förmodligen glömt sen i december då det är dags att sammanfatta filmåret 2008, det brukar lätt bli så. Tyvärr.

Nåja. Nu mat!

xx
Krister "Kurt Wallander" Henriksson
- Sveriges bästa skådespelare.
Alla kategorier
.



Kommentarer
Postat av: Niklas

Och apropå film, två stycken du inte bör missa under den närmaste tiden är Hunger (http://www.guardian.co.uk/film/2008/oct/31/hunger)och Gomorrah (http://www.guardian.co.uk/film/2008/oct/10/crime). Ser fram emot dina recensioner :)

2009-01-05 @ 19:01:56
Postat av: Fredrik

Niklas: ja, de där ska jag väl försöka hinna med ;)

2009-01-11 @ 16:07:59
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback