En komikers uppväxt...

Ja ni, det kommer att komma en recension på filmen jag såg i fredags! Of course. I övrigt var det en lugn fredag, somnade iof tidigt - på morgonen. Men väl så lugn.
Sen igår så plockade jag hem mitt gamla tv-spel. Eller ja, semi-gamla. Det är ett Nintendo GameCube.
Så kvällen spenderades med att spela tv-spel och så såg jag, givetvis, Stjärnorna på slottet. Jag älskar det programmet något oerhört alltså. Kjerstin Dellert, vilken diva! Ha, hon levde sitt eget liv under Jonas Gardells dag. Mycket underhållande I must say, speciellt då hon kommer in med kräftor haha.
I övrigt så kan man ju inte undgå att bli imponerad över Jonas Gardells framgång, egentligen. med en sån taskig uppväxt. Han är absolut en av de mest intressanta av årets upplaga. Måste nog ta mig igenom någon av hans böcker snart.

Det är ju minst sagt en salig samling de fått ihop. Janne "Loffe" Carlsson är ju oerhört skön alltså. Ser fram emot att se hur Kjerstins dag blir på lördag. Detta är en fantastisk porträttserie.

Idag har jag tvättat. Och plockat, samt lagat mat. I princip. Och spelat lite mer tv-spel.



Dellert gör entre!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback