Vem fan är Kleerup?

Dagens stoira samtalsämne på jobbet var Grammisgalan. Det första som kunde spikas var att ingen förstod hur EMD kunde få pris för Årets låt. Med tanke på att "Jennie let me love you" är den största smörja som spelats 2008.
Men den stora frågan idag var, så klart,  "Vem fan är Kleerup?". Debatten gick het, mycket likt
den hos Laul. Vi kunde efter vissa efterforskningar, konstatera att det bara var ett fåtal.
Efter en stund kunde vi konstatera att Andreas Kleerup känns som en sliskig drug addict, som gort sig ett namn av ingenting. Och hela palsternacksgrejen var ju i princip ett erkännande och kanske hans - i förväg - intressanta förklaring på varför polisen snart kommer plocka in honom för positivt svar av hans urinanalys.

Men galans drottning måste utan tvekan ha vart Kjerstin Dellert (Vilken krutkärring!)!

Jag kan inte tänka mig något annat.

Lika lite som att musikbranchen är uppbyggd av palsternackor. Tror dock ej heller att det är det vita guldet som byggt upp den. Kanske är det Gessle? Han har väl vart med sen branschen begynnelse...

Eller?

Over and out!

xx

Gardell känner sig "förnedrad" av Staffan i Stjärnorna på slottet!


Kommentarer
Postat av: eremo

du är ironisk va när du skriver att du inte vet vem Kleerup är? han har ju gjort massa svinbra låtar, massa!

Postat av: Lina

Kleerup har ju redan gjort skandal med Gynning vs Rosing, han hade all min respekt tills Rosing kom in i bilden. Förresten Fredrik måste jag säga att Gessle inte har gjort ett dugg för det svenska musiklivet. Alla hans texter är innehållslösa med ngn tugummimelodi till. ;) Vi ses i svartbygget!

2009-01-11 @ 10:05:16
Postat av: saom

Dellert är grym. Go lady!

2009-01-11 @ 15:45:08
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

Eremo: ja JAG vet vem Kleerup är, men det var många på jobbet som inte visste och vi diskuterade om hur många som egentligen visste vem han var.. :)

Lina: Haha ja Kleerup har väöl gjort en del bra :) men som du säger, Gynning liksom :/. hahahaha ja jag vet att Gessle inte byggt upp branschen, jag var ironisk ;) japps Lina, ses i svartbygget :D

Saom: jamen verkligen! :D

2009-01-11 @ 16:11:30
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback