A Blog About Nothing

Klockan är 10:00 (nästan!). Och som ni har väntat (nåja).

Jag har nu bloggat här i 4,5 år. Har trivts superbra. Dock behöver jag en nystart. Mitt liv går in i en ny fas i höst. Nya tider, ny blogg. Kort sagt.

Ni är nu alla välkommna till min nya hemvist.
De lärda kallar den Fredfeld - A Blog About Nothing

Ni hittar den på
www.stengarn.se

Det var det hele.

Hoppas ni ska trivas.

Slutsignerat,
Fredrik Stengarn

R.I.P.
A Blogg On The Rocks
2005-05-17 kl 10:00 - 2009-07-29 kl 10:00.


Kommentarer
Postat av: simone

kika in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=simonesoderqvist och registrera dig. få 100 graranterade nya besökare! :) det bästa är att det fungerar ;) :

2009-12-16 @ 19:15:48

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback