Här kommer det jag lovade er!

Skrev ju förut att jag skulle knacka ihop en liten play list i Spotify. Sagt och gjort. Satte ihop en liten kort sådan. Som jag valt att kalla "Söndagar". Ni vet så där lugna låtar, men ändå lite vemodiga. Som man känner sig på söndagar, efter helgens bravader och den studnande nya veckan som man inte riktigt vill ska komma. Jag tror den blev rätt bra.

Klicka på bilden så får ni Spotify-länken.




***

Annars är söndagen fin idag. Dricker tyvärr kaffe som smakar vidrigt.
Måste. Köpa. Nytt. Kaffe.

Sådant här gåvokaffe är inget för mig. Och nu vet jag ju dessutom varför det en gång i tiden gavs bort!

***

Har icke kommit mig för att dundra igenom beställning från CDON än. Vill inte förhasta mig. Men vill heller inte vänta mer på >>I'm Chevy Chase... and You're not!<<.

***

När ska Bruce Springsteen göra ett helt album med låtar som >>The Wrestler<<? Ge mig en ensam och avskalad Bruce.

***

Inga har än kommenterat något av alla inlägg jag gjort idag. DET känns surt. Att skriva utana tt få respons är svintrist. Men jag vet allt att ni läser, det ser jag ju på statsen. Men ni måste våga er fram. I wont bite you!

***

Robin Söderling tog alltså hem Swedish Open. 

I Bladet står det;

"- Jag hade inte bytt segern i den här turneringen mot någon turnering i världen, inte ens en Grand Slam, säger Söderling till vilt jubel från den utsålda arenan i Båstad". 

Jag tror han menar det.

Hur som grattis! 

***

Lyssnade även på Kristian Luuks Sommar i P1-snack. Även det väldigt intressant. De flesta har ju alltid något intressant att säga. Sen har vi ju givetvis undantag. Anyway, Kristian berättade om kärleken till Carina Berg. Och jag kan inte mer än unna dem det! De känns så rätta för varandra.

Återigen återvänder jag till näthatet och bitterheten, som jag skrev om tidigare i mitt inlägg om Ernst (åh Ernst!). I kommentarsfältet till ovan länkade artikel om Luuks Sommar-snack. De tycker Luuk gjorde fel som skilde sig och blev ihop med Carina Berg. De tycker Carina Berg gjorde fel som "snodde" Luuk från sin fru. Jag köper inte det där. Om Luuk inte var lycklig med sin fru ska han givetvis inte stanna. Det blir varken hans fd fru eller han själv lyckligare av. Hoppas iaf Luuk och Berg får en lysande framtid. Roliga verkar de vara iaf, att döma av Sommar-snacket!

***

Nu; fundera på vad jag ska käka ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klagomålet på Luuk kan man förvänta sig från moral-Sverige men jag håller med om att det är sjukt onödigt. Ernstgnället håller jag dock med om totalt. Jag tål honom inte, inte för att jag är avundsjuk på att han är händig och duktig, isf skulle jag kräkas på halva TV-tablån. Utan för att han är så äcklig klämkäck att det bara känns falsk på samma sätt som Carola känns falsk. Påklistrat, kristet och skinande polerad yta.

Postat av: Fredrik

Sanna:jävla moral-Sverige. haha men Ernst är verkligen sådär på riktigt Sanna, han gör faktiskt inte till sig eller klistrar på något :) Helt sjukt ja, men sant.

2009-07-20 @ 21:25:17
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback