Live in Örebro.

God kväll vänner. Eller natt. Jag vet inte. Har haft fullt upp idag. Kul att ni är så många som kikat in! Det gillar vi på redaktionen. Tänkte mest meddela att "the big thing" som är på G ser ut att gå som på räls. Jag kommer givetvis tillkalla er alla för presskonferens då jag avslöjar det hele. Så håll ögonen öppna!

***

Intressant
DN-reportage om att leva med en vuxen som har aspergers. Jag tror jag har light-versionen!

***

Ulf Lundell har följt mig hela dagen. I vått och torrt.

***

"My whole life is a sham" - George Costanza.

***

Detta är vad jag möttes av på bladet imorse. Med tanke på mitt tidigare inlägg så får jag väl se detta som ett tecken på att inte hämta ut min förmodade vinst! Tänk såååå nära jag var att bli lurad på så väl hus som hem.



***

Lön på fredag! LÖN PÅ FREDAG! Tackar. Fler än jag som har lite av en sport att ha så mycket cash kvar som möjligt från tidigare lön?

***

Till sist så vill jag rekommendera er Leonard Cohens magiska "Live in London". Finns som vanligt på Spotify. Klicka på bilden nedan.



***

Nu tog "Seinfeld" precis slut på femman. Detta innebär att Freddie ska gå och sova. Vi hörs och ses.

Kommentarer
Postat av: Niklas

"Fler än jag som har lite av en sport att ha så mycket cash kvar som möjligt från tidigare lön?"



Ja, jag deltar i den sportgrenen, med ungefär samma framgångar - och gulligt aningslösa entusiasm - som de Senegalesiska slalomåkarna i Alpina VM.

2009-07-23 @ 16:13:25
Postat av: Fredrik

Niklas: Haha kan knappast säga att jag är ett halmstrå bättre i sporten. Men men...


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback