Steg 1 är här.

Jag har ju lovat er att något stort är på G. And it is. Vi här på Blog On the Rocks har inte riktigt hållit den kvalité som ni borde kunna förvänta er. Så iochmed detta inlägget så inleder vi helt enkelt steg 1 av det som "är på G". Steg 2 aviseras vid ett senare tillfälle och DET är väl egentligen den stora förändringen. Som sig bör. Det kommer ni märka.

Steg 1 är i alla fall kort sammanfattat att jag ska bli bättre bloggare. Kommer att blogga som jag brukar men mer aktivt! It will be like in the good old days. Saken är den att jag under mina år som arbetstagare icke haft riktigt tid och ork att blogga så "intensivt" som jag gjort back in the days när det i princip bara var jag som var kille och bloggade. Den goda tiden innan alla jävla modebloggare invaderade bloggsfären och tog över den likt en miltärkupp.

Så. Nu kör vi.

Stay tuned.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback