<3 Steve Jobs.

>>Connemara<< med sina 20 minuter och 50 sekunder kan vara Ulf Lundells kanske vackraste och mäktigaste låt. Ett enda långt vackert och fullkomligt briljat epos känns det som. Aldrig har Lundell vart så maffig som han tillåter sig bli i >>Connemara<<. Fler borde insett det här, men kanske är det låtens otroliga längd som avskräcker folk. Albumet är inte så jävla illa alls heller, utan På andra sidan drömmarna (1996) är ett av de bättre.

Det är dags för er att lyssna på den, klicka på nedan bild för att komma till låten!

"Luffe" kommer ju till Putte i Parken, Karlskoga. Trevligt.



***

Idag skiner solen äntligen! Efter en regnig, men ack så frisk, natt. Kvällen ska spenderas på Behrnabeu där ÖSK ska krossa BK Häcken ikväll. Jag vågar tro 3-0.

Kim "Dansk Dynamit" Olsen stänker in samtliga!

***

Fick brev från universitet idag. Pepp!!! Fick senare ett samtal från en student på universitetet, inte pepp... Har aldrig hört en människa så uttråkad. Iof kan jag väl förstå att man inte vill ringa runt till nya studenter, men ändå? Ne det gillade vi inte!

***

Är så trött så jag kan somna här och nu.

***

Min Sony Ericsson k770i acts up like a troubled child on crack! Tur jag ska byta snart till iPhone!!! <3 Steve Jobs.

***

Nu; fixa det sista innan jag bikar upp till O'Leary's för en kall.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback