Sunday afternoon med full Bengt och grekisk gubbe!!!


Halli hallå! (Ulf!!!)
Helgen bara springer förbi. Men bara en vecka kvar nu, sen är det efterlängtad helg igen OCh min semester mina vänner. Ska bli så oerhört skönt alltså. Hela juli har jag gått och velat bli ledig. Iof var jag ju ledig v26 (en av sommarens två bra veckor) så jag borde väl vara nöjd. Men ändå! Så nu väntar alltså snart två veckor av härligt slappande!

***

Ernst i en mustig intervju med
Bladet idag; "Jag har kommit min son närmare". Fint. Hans son Sebastian för övrigt är en väldigt trevlig expidit på Brothers i Örebro.

"Att hans bara fötter har hamnat i fokus tycker han är roligt men samtidigt lite förvånande.

- Jag har gått barfota i hela mitt liv. De är ett par högst ordinära 45:or. Lite lätt behåring på fotryggen, men annars bra - inga förhårdnader och konstigheter. Nu börjar de dessutom bli lite bruna, lite grekisk farbror sådär."


Grekisk farbror!


***

Dåligt med kommentarer om Yusuf-texten. Illa.

Annars kan lite intressant bi-fakta vara att Yusuf Islam är syssling med komikern Sissela Kyle och TV4s VD Jan Sherman.

***

Såg precis filmen "P.S I Love You". Helt ok. Trea.

***

Bra krönika. Bjurre om Starbucks nya approach i USA. 

Vill. Ha. Bjurres. Jobb.

***

Dagens Ernst! Måste börjas med.

***

Magiskt klipp! Bengt är legend. "God morrrgon alla wine loverrrs!"



***

Vill sitta vid en havskåk och blicka ut över vågorna. Och kanske gå barfota (Ernst!!!) i sanden. Det vill jag göra nu. Och dricka ett gott öl, samt skriva på mina memoarer.

Ibland tror jag att jag är en 55 åring fånge i en ynglings heta (nåja) kropp.

***

Eller så blir det inte gratis, då ert jävla Plus kostar. Det där Plus gillar vi inte. *Ogillar* borde för övrigt finnas på Facebook.



***

Herregud, som jag har väntat på min semester, men börjar nu få ångest över att jag inte planerat något! So much to do, so little time.

***

Har beställt från CDON nu. Nu längtar vi.

***

Vi på A Blogg On the Rocks-redaktionen kan glädja er med detta i alla fall; Färjan-Håkan är singel igen.

***

Simon & Garfunkel i alla ära men dagens låt är iaf >>A Heart in New York<< med Art Garfunkel.

Klicka på bilden för att komma till låten i Spotify.



***

Jag tror bestämt jag ska komponera en Spotify-lista a´la New York till er.

***

Nu ska jag diska. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

och jag, jag somnar till f&fs resa genom staterna. a heart in new york indeed.

Postat av: Fredrik

Sanna: Indeed my friend :) ska vi gifta oss i New York eller? :D

2009-07-27 @ 15:49:23
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback