Inga chips och dipp. Men huvudvärk... Skandal!

Vaknade imorse med sprängande huvudvärk. Kändes lite som att jag låg mitt i Alfred Nobels testrum för dynamiter när det begav sig.
Men stark som jag är så tvingade jag mig upp och försökte förtränga huvudvärken, ledvärken och vomeringsindikatonerna.
Fick dock känna mig besegrad och vände i dörren. Anmälde mig sjuk och sov till strax innan klockan två idag.
Så kan det vara.
Har sovit lite till och från sen dess. Har fortfarande ont u huvudet likt en besatt. Fruktansvärt jobbigt. Men knaprar Alvedon likt smågodis.
Vill bli friskt tills imorgon så inte hela helgen försvinner.

Tror dock att deltagarna i Wipeout har ondare i kroppen än mig. Fy fan vad det såg tufft ut. Skulle inte ställa upp för hela mitt liv i det där programmet. Men Måns och Hans är briljanta som kommentatorer.

Nu ser jag Så ska det låta utan snacks och dipp. Skandal!

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback