Österrike-pepp!

Sådär! All the bills are payed! Skönt. Resten av månadens surt förvärvade slantar ska försöka sparas till Österrike. JAG DRAR JU DEN 4E! Förlåt, I had to. Ska fixa med utrustning och så i veckan nu. Men ser fram emot detta så sjukt galet mycket. Ni fattar inte. Eller det kanske ni gör. Anyway... ser Stockholm-Arlanda. Intressant!
De får mycket skit för att de prioriterar säkerheten. Är det värt den där timmen (som man slipper bli sen) om risken för att man ska dö i en olycka blir större? Jag tror inte det.

Men hur som helst sjukt coolt med flyg!

Själv hamnade man i tågbranschen. Intressant även det.

I övrigt är inte torsdagar bra tv-dagar.
--

Men det är ju absolut värt att riskera
liver i liftar, som jag gör här.


Kommentarer
Postat av: eremo

vad menar du med denna mening? "Är det värt den där timman om risken för att man ska dö i en olycka blir större?"

Postat av: Fredrik

Eremo: Jamen jag menar att om planet blir sent en timma pga att man kontrollerar och ser till så det fungerar, är det då värt att komma iväg en timme tidigare (på utsatt tid) när risken för olycka är större? Eller kan man inte tycka att den timmen som det tar att kontrollera och åtgärda är väl spenderad tid så ingen olycka sker?

2009-03-28 @ 23:52:40
URL: http://freddan888.blogg.se/
Postat av: eremo

konstig meningsbyggnad. men nu förstår jag vad du menar.

2009-03-29 @ 00:02:12
URL: http://eremo.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback