Saturday night's alright for fighting

Hej alla glada! Idag har jag mest glidit runt i lägenheten och städat, lyssnat på musik samt sett på slutspelshockey. Skönt att slutspelet är här. 1. Det är vad man väntat på hela säsongen. 2. Snart börjar följdaktligen Allsvenskan. Gött!
Men missar iof hela TVÅ mtacher i början. Because I'm off to EASTRICHE! (Hahahaha!). Så så jäkla mycket fram emot Österrike nu så det är inte klooookt.

Igår bjöd jag, syster, Lina och Frida våra parents på dinner. Det var trevligt. De var mucho imponerade. Även om the biggest kredd ska till syster. Hon är kitchen master. Jag var dock högst delaktig i upplägget på rallrikarna. Det estetiska är faktiskt nog så viktigt som det övriga. Vi bjöd på krämig pasta och kyckling som huvudrätt. Till efterrätt blev det egenkomponerad glasskul (vanlijglass, maräng, chokladkross och hallon!) med hemmagjord chokladsås, lite bär och limeskal över. Det smakade SJUKT gott.

Ikväll blir det Mello! Sarah Dawn Finer bör gå vidare. Sen får vi se hur det blir med den här internationella juryn. Har fortfarande inte fått ihop det hele.

Mede!!!

Nu; gå till Ica och köpa chips och dipp. Mmmm dipp...

Åh, Entertainment Now på femman nu. Det ska jag nog se först.

xx

We miss Luuk and Björn! Men vi har ju Petra!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback