Eurovision goes Oslo 2010.

Alexander Rybak ÄR överskattad. Så enkelt är det och bevisligen KAN en hel kontinents invånare ha fel. Och nej, jag tycker inte Sverige hade ett bättre bidrag. Jag tycker Island skulle ha vunnit. Riktigt söt tjej som verkligen kunde sjunga.

Men efter all den här schlagerinhaleringen så sitter jag i skrivande stund och lyssnar på riktigt bra musik. På Spotify (jag äääälskar Spotify!!!).

Rod Stewart lämnade nyss över till Tommy Nilsson. "Dina färger var blå", där har ni en riktigt bra svensk låt.

Och nu; Bruce Springsteen med The "Wrestler". En låt jag är kär i.

Men "Jag hugger i sten" som min vän Sara "Den glada Dansken" Olsen fått höra trubaduras för henne ikväll är ändå en favorit utan motstycke.Lasse W är grym.

God natt.

Kommentarer
Postat av: LILO

han var ju råbra! :)

Postat av: Fredrik

LILO: NEEEEJ! :P

2009-05-21 @ 14:11:14
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback